Provozovatel elektronického obchodu

Jitka Vašáková – rodinný závod AV Record, Dolany 77, 27351 Unhošť (sídlo firmy - nejedná se o provozovnu), IČO:40027805, Ev.č.: 320301-81638-01. Odběrné místo (nikoliv prodejna): Americká 2440, 27201 Kladno. Tel. 774416401, 739016401, email: info@nasezahrady.cz
Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (spotřebitel, zákazník) pro nákup v internetovém obchodě www.nasezahrady.cz. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vzájemné vztahy se řídí Obchodními podmínkami a neupravené platným Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů

Nákup zboží

Zboží si můžete vybrat a objednat z našeho katalogu. Veškeré výrobky jsou určeny výhradně pro domácí použití. Při používání jiným způsobem nebo v rozporu s návodem nemůže být reklamace uznána. Doplňující technické údaje a návody k použití je možné najít na našich stránkách v detailu zboží pod obrázkem ve formátu dokument, .pdf a pod. Když máte vybráno, vložíte zboží do košíku a po vyplníte potřebné údaje k vyřízení objednávky. Je-li adresa kupujícího odlišná od bydliště, vyplní kupující přesnou dodací adresu. V případě, že se jedná o adresu do zaměstnání, je nutné v dodací adrese uvést i název zaměstnavatele, aby mohlo dojít k bezproblémovému doručení zásilky. Kupující odpovídá za správnost těchto údajů. Po vyplněním všech údajů a souhlasu s těmito Obchodními podmínkami, potvrdíte a odešlete objednávku. Pokud si vyhrazujete určitý parametr výrobku nebo barvu je třeba svůj požadavek uvést do poznámky v objednávce. Následně Vám přijde email s potvrzením objednávky. Pokud se tak nestane, je třeba vyplnit objednávku znovu a zkontrolovat, zda nemáte plnou schránku. Ceny jsou platné v momentě učinění objednávky. U objednávek, které obsahují zboží o hmotnosti na 49,9 kg může dojít k navýšení ceny dodání a to včetně objednávek v hodnotě nad 5000,- Kč. Zboží v hodnotě do 200,- Kč zasíláme výhradně po uhrazení předem a připsání platby na náš účet nebo lze objednávku vyzvednout v odběrném místě. Podklady k úhradě naleznete v automatickém potvrzení objednávky. Slevy po registraci neposkytujeme na folie a další zboží, které přesáhne celkovou hmotnost 49 kg. Objednávky ze zahraničí vyřizujeme pouze po úhradě zboží a přepravného předem na náš účet. Současně si vyhrazujeme právo objednávku ze zahraničí neakceptovat z důvodu nezabezpečení zahraničního servisu. Cena přepravného se řídí hmotností zásilky a platným ceníkem přepravní služby na www.gls-czech.com.Dodání zásilky do 24 hodin po odeslání negarantujeme. Ceny zboží jsou včetně DPH a jsou platné v momentě objednávky.

Platba

Uhradit zboží lze

  • dobírkou
  • bankovním převodem předem (podklady pro platbu naleznete v potvrzení objednávky)
    (zboží odesíláme až v okamžiku připsání částky na náš účet)
  • na splátky
  • EET hotově při osobním odběru. K osobnímu odběru bude kupující vyzván telefonicky nebo emailem. "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ Vzhledem k tomu, že nejsme prodejna, vystavujeme faktury za hotové, ke kterým vydáváme potvrzení s údaji o zaevidování EET.


Všechny ceny jsou včetně DPH.
Na zboží je vydáno Prohlášení o shodě dle zákona 22/97 a souvisejících,dále zákona 258/2000 Sb.

Kupní smlouva

Kupní smlouva při nákupu v e-shopu se uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Od této chvíle vznikají obou stranám vzájemná práva a povinnosti. Zrušení objednávky vyžaduje písemnou formu ze strany kupujícího i prodávajícího.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí, a to včetně podmínek pro Odpovědnost za vady zboží - reklamačního řádu. Na tyto obchodní podmínky a možnosti uplatnit svá práva je kupující dostatečně před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit v reklamačním řádu.

Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před dodáním zboží pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím nebo že se kupující chová v rozporu s dobrými mravy. Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy v rámci tohoto bodu obchodních podmínek spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.

Dodání zboží

zboží, které je označeno jako

  • "skladem u nás", odesíláme zpravidla do dvou pracovních dnů, k vyzvednutí po tel. domluvě, odeslání informujeme emailem
  • "skladem u dodavatele", odesíláme jej zpravidla od jednoho do pěti pracovních dnů a očekávat doručení je možné další pracovní den po odeslání, o odeslání informujeme emailem s prolinkem pro sledování zásilky
  • "zboží na cestě", dostupnost je uvedena
  • dostupnost není uvedena, budeme vás informovat individuálně na kontakt uvedený v objednávce
  • "skladem u dodavatele"u okrasných dřevin je dodací lhůta až tři týdny
  • "nedostupné" zboží nemá momentálně ani dodavatel, nelze dočasně objednat

Zboží zasíláme:

    • na dobírku přepravními službami a Českou poštou.
    • Cena poštovného se stanovuje podle hmotnosti zásilky.

Nastavené poštovné v objednávkovém systému je stanoveno na hmotnost zásilky do 30 kg a přepravné přepravní službou do 14,9 kg

      .

 

      Zásilku posíláme Českou poštou jako Balík do ruky ( dodání pošty cca 1-2 dny) poštovné stojí od 65,- Kč, zpravidla však 126,-Kč s vybráním dobírky a balným (včetně DPH). U křehkého zboží zasílaného poštou, jako jsou např. zářivky, fontány, UV lampy doporučujeme připlatit si za službu „Křehké“ ve výši 30,- Kč. Vyhnete se tak problémům s reklamací poškození zásilky na poště. O odeslání zásilky informujeme buď telefonicky nebo e-mailem s číslem zásilky a prolinkem pro možnost jejího sledování. Balíky do ruky lze sledovat na stránkách České pošty -

www.ceskaposta.cz

    - pod "služby on-line" - sledování zásilek - zadáním Vašeho čísla balíku.

Pokud není kupující zastižen doma, ukládá se balík na poště. Je možné si přes web pošty zajistit opakované doručení. O průběhu doručování zpravidla zasílá pošta zprávy SMS.

    • přepravní službou GLS.
    • (kupující zajistí převzetí zásilky - přepravce nejezdí na čas ani po 17. hodině).

 

    Poštovné se stanovuje podle hmotnosti zásilky a jeho minimální cena od 65,- Kč u zásilky do 29,9 kg. Za vybrání dobírky si přepravce nebo pošta účtuje od 36,- do 90,-Kč. Je výhodné tedy platit takovou zásilku peněžním převodem předem. Pohyb zásilky a informace o jejím dodání, včetně čísla na řidiče, který veze Vaši zásilku, lze zjistit na zákaznické lince přepravce nebo na stránkách přepravce. Řidič nemá povinnost avizovat dodání předem.

Výše uvedené poštovné a přepravné se nevztahuje na zásilky do zahraničí, na dřeviny, na zboží vyšší hmotnosti (pytle hnojiv, krmiva, zeolity, přírodní filtrační materiály, substráty, akvária, terária, chladničky, pračky, myčky a pod.) nebo nestandardních rozměrů jako jsou jezírka PVC.
Do 30 km je možné, po předchozí domluvě, zboží přivézt vlastním dodávkovým vozem (týká se pouze objemného a cenného zboží).Vybrané zboží je také možné po předchozí domluvě si osobně vyzvednout ve sjednanou dobu. Pytle krmiva, hnojiva, písků, substrátů, zeolity, jezerní folie, geotextilie nelze připojit ke zboží, aby výsledná částka byla nad 5000,- Kč a tím byla přeprava zdarma

Pokud má zásilka vyšší cenu než 5000,- Kč (vyjma těžkého, objemného, více kusového nebo nesourodého zboží výše uvedeného), zasíláme ji pouze dopravní službou v ČR zdarma. Zaslání do zahraničí je vždy zpoplatněno dle ceníku, který naleznete na www.ppl.cz. Zboží zasíláme na dobírku nebo po úhradě převodním příkazem a připsání platby na náš účet. Zaslání zdarma se také nevztahuje na výše uvedené těžké nebo podobné druhy zboží. Pokud díky rozměrům, hmotnosti nebo objemnosti či nesourodosti zásilky je třeba ji zaslat na paletě, připočítáváme částku 200,- Kč za paletu, i když cena zboží přesahuje částku 5000,- Kč.

Převzetí zásilky

Při převzetí zásilky prodávající doporučuje se přesvědčit, zda není mechanicky poškozená. V případě zjištění mechanického poškození zásilky sepíše kupující s řidičem zápis o škodě a nechá si ho řidičem potvrdit, neboť balíky jsou pojištěné. Zvláštní pozornost je nutné věnovat přebírání zásilek obsahujících sklo, jako jsou akvária, zářivky a podobně. Zásilky obsahující sklo doporučujeme při převzetí zkontrolovat s řidičem přepravní služby. Dále nás o této skutečnosti neprodleně informujte emailem nebo telefonicky. Svým podpisem, přepravci při převzetí zásilky, potvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Případné skryté poškození obsahu zásilky, je nutné u nás reklamovat neprodleně v den převzetí zásilky emailem nebo telefonicky. Poškození zásilky poštou je nutné uplatnit při převzetí přímo na poště (netýká se zákonné odpovědnosti za vady ze zákona. Na základě sepsaného poškození zásilky u přepravce nebo pošty Vám bude poškozené zboží vyměněno za bezvadné. U pošty je možné uplatnit poškození do druhého dne od převzetí. Proto do doby, než zásilku dodanou poštou zkontrolujete, obal a výplně zásilky nevyhazujte. Nekompletnost zásilky jako je chybějící zboží, díly zboží, návod k použití, faktura, záruční list, je-li k výrobku vydán, záměna zboží, je třeba reklamovat neprodleně, nejlépe písemnou formou v den převzetí zásilky na naší emailové adrese. Pokud se tak nestane je považováno za to, že zásilka dorazila bez jakýchkoliv vad.

NEVYZVEDNUTÍ VYEXPEDOVANÉ OBJEDNÁVKY

Pokud tedy objednávku nezrušíte dříve, než bude odeslána a následně odeslané zboží nevyzvednete nebo nepřevezmete jste povinen(na) uhradit náklady spojené s vrácením zásilky. Splatnost těchto nákladů je 14 dnů od vystavení faktury.

Odpovědnost za vady

Zákonná odpovědnost za vady je 24 měsíců, vyjma spotřebního materiálu (žárovky, zářivky, díly podléhající opotřebení a další). V případě, že dodané zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou a není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Projeví-li se na zboží závada, doporučujeme z důvodu urychlení a zkrácení doby potřebné k vyřízení odpovědnosti za vady (zboží zakoupeného přes internet), zaslat vadné zboží v přiměřeném obalu přímo do autorizovaného servisu s kopií dokladu o nákupu, popisem závady a popř. záručním listem. V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, uplatněte reklamaci na adrese prodávajícího AV Record (viz. Kontakty). Vůči kupujícímu je za vady odpovědný výlučně prodávající. Zasláním vadného zboží kupujícím do záručního autorizovaného servisu, který mu sdělíme, se této odpovědnosti nezříkáme, ale snažíme se o co nejrychlejší vyřešení reklamace. Pokud nebudete vědět, kam konkrétní vadné zboží zaslat, sdělíme Vám jeho adresu. Zákonná lhůta pro vyřízení odpovědnosti za vady je 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Dále viz. oddělení Reklamace

Spotřební materiál a krmiva - odpovědnost za vady

 

    Prodávající poskytuje kupujícímu na své zboží pouze tu záruku, která vyplývá ze zákona, nebo kterou poskytují výrobci zboží. Odpovědnost za vady je 24 měsíců, u krmiv a přípravků končí datem spotřeby. U akvarijních, terarijních a jezírkových zářivek, zářivkových modulů a žárovek se řídí odpovědnost za vady životností výrobku (většinou je odpovědnost za vady 6 měsíců), která je u zboží uvedena. Delší odpovědnost za vady musí být vyznačena v záručním listě (nejedná se o nákupní doklad, na kterém jsou pouze obecné informace) nebo obalu výrobku a začíná běžet převzetím zásilky. Dále se řídí zařazením druhu výrobku podle legislativy. Obrázky okrasných dřevin mají pouze ilustrační charakter. Vyhrazujeme si právo kdykoliv bez předchozího upozornění změnit výrobky na webu. Technické údaje si pro kontrolu můžete vyhledat na stránkách výrobců a dodavatelů. Informace z našich stránek nelze chápat jako prohlášení o vhodnosti výrobku pro ten který účel, vyjma těch, které od nás zákazník dostal na základě vzneseného dotazu v písemné formě.

Nákup na splátky

Nakoupit zboží můžete i na splátky.

PRÁVO SPOTŘEBITELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY - neplatí pro nákupy podnikatelů a firem

Pokud je kupní smlouva uzavřena v internetovém obchodě (nevztahuje se na nákup v prodejně, kde si zboží kupující vybere), má kupující spotřebitel v souladu s platným Občanským zákoníkem a zákonem 367/2000 právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží (na nákupy podnikatelů a firem se nevztahuje). V takovém případě spotřebitel odešle oznámení o odstoupení od kupní smlouvy nejpozději 14. den od převzetí zboží buď emailem a nebo poštou. Současně je spotřebitel povinen nejpozději 14. den od převzetí zásilky odeslat zboží zpět prodejci. Spotřebitel nese náklady spojené s vrácením zboží. Pokud věc nelze vrátit běžnou poštovní cestou, řídí se cena dodání zboží zpět běžným ceníkem přepravní služby, který je k dispozici webu přepravce: www.ppl.cz. Na formuláři uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla faktury, data nákupu a čísla účtu, karty, apod. pro vrácení peněz. Spotřebiteli bude vrácena cena za zboží včetně nutných nákladů na jeho dodání spotřebiteli. Mezi nutné náklady se nepočítá doběrečné. Spotřebitel tedy obdrží pouze takovou částku, která odpovídá nejlevnější možnosti dodání zboží kupujícímu, které v daném případě bylo možné zvolit. Vracené zboží nesmí být používané, ale pouze odzkoušené tak, jak by to bylo možné na prodejně. Toto ustanovení zákona si tedy nelze vykládat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží, neboť spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy odpovídá za snížení hodnoty vraceného zboží a je povinen uhradit částku, o níž se hodnota zboží snížila. Pokud se hodnota zboží používáním snížila, prodejce uplatní na spotřebiteli právo na náhradu škody a započítá svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající kupujícímu v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Peníze jsou kupujícímu vraceny v zákonné lhůtě max. 14 dnů od odstoupení smlouvy a současnému vrácení zboží, na jeho bankovní účet nebo stejně jak hradil kupující. Při odstoupení od kupní smlouvy vrací spotřebitel zboží na adresu: AV Record, Americká 2440, 27201 Kladno.

Spotřebitel má také právo do 14-ti dnů odstoupit od spotřebitelského úvěru. V takovém případě kontaktuje úvěrovou společnost. Vracené zboží odesílá prodejci zpět nejpozději 14. den od jeho převzetí.

Na cenu zboží včetně nejlevnějšího dodání, která má být kupujícímu vrácena, započítává prodávající také své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží jako je nutná kontrola zboží a uvedení po původního stavu. Kupující vrací zboží na své náklady.

Právo na odstoupení od smlouvy ale spotřebitel nemá, pokud to je výslovně sjednáno mezi smluvními stranami u zboží na míru, po otevření hygienického obalu, a dále v případě smluv:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14-ti dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách kurzu Koruny nezávisle na vůli prodávajícího
  • zboží upraveného dle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  • na audio a video nahrávky na zvukových a obrazových nosičích a počítačových programů, nebo když kupující porušil originální obal

Uplatnění mimosoudních stížností

Spotřebitel má právo, pokud není spokojen s tím, že vyřízení reklamace trvalo příliš dlouho, tedy déle než 30 dnů, nebo je s výsledkem vyřízení nespokojen, může svou stížnost uplatnit na České obchodní inspekci. Mimosoudní řešení sporů zprostředkovává Obchodní inspekce www.coi.cz a dTest na www.vasestiznosti.cz .

Ochrana osobních údajů

Prodávající shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@nasezahrady.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky. Více o GDPR